WooCommerce Session Debugger

Billing Country: PL

Cart Contents:

The cart is empty.

Full Session Data:

Array
(
    [cart] => a:0:{}
    [cart_totals] => a:15:{s:8:"subtotal";i:0;s:12:"subtotal_tax";i:0;s:14:"shipping_total";i:0;s:12:"shipping_tax";i:0;s:14:"shipping_taxes";a:0:{}s:14:"discount_total";i:0;s:12:"discount_tax";i:0;s:19:"cart_contents_total";i:0;s:17:"cart_contents_tax";i:0;s:19:"cart_contents_taxes";a:0:{}s:9:"fee_total";i:0;s:7:"fee_tax";i:0;s:9:"fee_taxes";a:0:{}s:5:"total";i:0;s:9:"total_tax";i:0;}
    [applied_coupons] => a:0:{}
    [coupon_discount_totals] => a:0:{}
    [coupon_discount_tax_totals] => a:0:{}
    [removed_cart_contents] => a:0:{}
    [customer] => a:28:{s:2:"id";s:1:"0";s:13:"date_modified";s:0:"";s:10:"first_name";s:0:"";s:9:"last_name";s:0:"";s:7:"company";s:0:"";s:5:"phone";s:0:"";s:5:"email";s:0:"";s:7:"address";s:0:"";s:9:"address_1";s:0:"";s:9:"address_2";s:0:"";s:4:"city";s:0:"";s:5:"state";s:0:"";s:8:"postcode";s:0:"";s:7:"country";s:2:"PL";s:19:"shipping_first_name";s:0:"";s:18:"shipping_last_name";s:0:"";s:16:"shipping_company";s:0:"";s:14:"shipping_phone";s:0:"";s:16:"shipping_address";s:0:"";s:18:"shipping_address_1";s:0:"";s:18:"shipping_address_2";s:0:"";s:13:"shipping_city";s:0:"";s:14:"shipping_state";s:0:"";s:17:"shipping_postcode";s:0:"";s:16:"shipping_country";s:2:"PL";s:13:"is_vat_exempt";s:0:"";s:19:"calculated_shipping";s:0:"";s:9:"meta_data";a:0:{}}
)

Ponad 4,7 miliona klientów z całego świata ⭐⭐⭐⭐⭐

Home Ikone NOVO_phone
Dostawa w ciągu 3-4 dni roboczych
Darmowa wysyłka przy zamówieniach powyżej 200 zł
Gwarancja 100% satysfakcji
60-dniowa polityka zwrotu

DOSTAWA PACZKI

  • Gdzie jest moja paczka?

Możesz sprawdzić lokalizację swojej paczki, wpisując jej numer (który otrzymałeś w e-mailu potwierdzającym nadanie paczki) na podanym linku: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

 

  • Gdzie znajdę numer paczki?

Numer paczki otrzymasz w e-mailu, który zawierać będzie informacje o nadaniu i dostawie paczki. Numer paczki znajdziesz również w wiadomościach wysyłanych przez GLS.

 

  • W jaki sposób paczki są dostarczane?

Do dostarczania paczek korzystamy z usług kurierskich GLS Polska. Kurier dostarczy paczkę na adres podany podczas składania zamówienia. Paczki dostarczane są w dni robocze. Jeśli w dzień dostarczenia paczki nie będzie Cię pod adresem podanym w zamówieniu, otrzymasz wszystkie informacje potrzebne do odbioru paczki (w formie awizo w skrzynce na listy, e-mailem lub SMS-em).

 

  • Mam problemy z dostawą, co mogę zrobić?

Aby uzyskać pomoc w sprawie dostawy, możesz skontaktować się z GLS Polska telefonicznie: +48 46 814 82 20 – od poniedziałku do piątku między 7:00 i 19:00.

Możesz skontaktować się również z nami – jesteśmy dostępni pod adresem [email protected]. Z przyjemnością pomożemy w rozwiązaniu problemu i postaramy się, abyś otrzymał paczkę najszybciej, jak to możliwe.

 

  • Jakie są koszty dostawy?

W przypadku zakupów poniżej 200 zł koszt dostawy za pośrednictwem GLS Polska wynosi 19 zł.

Przy zakupach powyżej 200 zł dostawa jest bezpłatna!

 

  • Dostarczono uszkodzone produkty

Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, w trakcie odbioru od kuriera należy dodać uwagę o uszkodzeniu paczki. Następnie wyślij nam opis uszkodzenia paczki (w tym zdjęcia) na adres [email protected] w ciągu 60 dni od otrzymania paczki. Sprawdzimy, czy masz prawo do wymiany na nowe produkty i dostarczymy odpowiednie instrukcje.

 

  • Ubezpieczenie pakietu

Ubezpieczenie paczek zapewnia spokój dla klientów zainteresowanych ich dostawami. W przypadku uszkodzonych lub brakujących produktów, gwarantujemy rozwiązanie na nasz koszt, aby dostarczyć zamówione produkty tak szybko, jak to możliwe.

 

  • Pomiń linię

Zamówienia z usługą „pomiń kolejkę” realizowane i pakowane są priorytetowo. W ten sposób możesz zapewnić sobie uwzględnienie szybszej dostawy paczki.

REKLAMACJE

  • Chcę zwrócić produkt. Jak mogę to zrobić?

Jeśli chcesz zwrócić produkt w ciągu 60 dni od zakupu, poinformuj nas o tym, wysyłając wiadomość na [email protected]..

Produkt należy odesłać na adres: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Słowenia.

 

Do zwracanego produktu należy koniecznie dołączyć wypełniony formularz zwrotu produktu, który znajduje się TUTAJ.

Więcej informacji o prawie do odstąpienia od umowy lub zwrotu zamówionego towaru znajduje się w Regulaminie, tutaj: https://naturesfinest.pl/regulamin/

 

  • Paczka zawiera niewłaściwe produkty

Jeśli otrzymałeś niewłaściwe lub uszkodzone produkty, prosimy o podanie szczegółów (w tym zdjęć) w ciągu 8 dni od otrzymania przesyłki. Sprawdzimy, czy masz prawo do wymiany na nowe produkty i dostarczymy odpowiednie instrukcje. W odpowiednim wierszu wpisz numer potwierdzenia zamówienia, abyśmy je mogli szybko znaleźć w systemie i natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację.

 

  • Brakujące produkty

To dla nas bardzo ważne, abyś otrzymał kompletne zamówienie! Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zostało wysłane na czas oraz dostarczone w dobrym stanie.

W przypadku brakujących produktów i ich dostawy skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] w ciągu 8 dni od otrzymania przesyłki. W odpowiednim wierszu wpisz numer potwierdzenia zamówienia, abyśmy je mogli szybko znaleźć w systemie i natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację.

INFORMACJE O ZAMÓWIENIU

  • Jak wykorzystać kod rabatowy?

Na jeden zakup możesz wykorzystać jeden kod promocyjny, który wprowadzasz na ostatnim etapie zakupu w Kasie.

  • Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam e-maila z potwierdzeniem zamówienia?

E-maile z potwierdzeniem zamówienia są wysyłane automatycznie, natychmiast po zrealizowaniu zakupu na naszej stronie internetowej. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, prosimy o sprawdzenie folderu „spam”.

Być może w momencie zakupu podałeś zły adres e-mail, w takim przypadku skontaktuj się z nami i wspólnie sprawdzimy, co się stało. Jednak w pierwszej kolejności sprawdź folder „spam”.